søndag 9. oktober 2011

Gooood juuuuul :-D :-D

For de som kjenner meg, er det slettes ingen bombe at jeg skriver dette den 9.Oktober :-D idag kom den første snøen, og jeg kom i julestemning tvert som en syl! hehe! Min søster Vibeke var her på besøk, og siden det er over 1 mnd til neste gang ho kjem måtte jeg kapre ho til å ta julekortbilde av oss! Det var jo helt perfekt at snøen kom i dag!

Det er vel litt for tidlig å røpe åssen resultate ble da... men noen bilder med snø skal dere få se :-)

Lille nydelige tanteungen min, Diva :0)

Tjohooo det snør :-D


Fotoshoot i snøværet

Fotoshoot inne i låven



Mye mer kjem når vi nærmer oss den riktige tida :0))

Julekvelden kjem aldri til å komme overraskende brått på meg :-D


4 kommentarer:

  1. Så fine bilder...

    SvarSlett
  2. Det vart mange flere :0)

    SvarSlett
  3. Julaften kommer ALDRI overraskende brått på meg heller! ;) ♥

    SvarSlett
  4. :0)) Glede meg allerede :0))

    SvarSlett