søndag 26. juni 2011

Hektisk periode i livet

Javisst krever det sitt å være mor til 3... Ihvertfall når barnehagen er et stykke unna, og de skal leveres i hver sin avdeling der og tredjemann skal på SFO, og alt dette skal skje før kl. 07.30 om morgnen - for da starter jeg på jobb. Heldigvis, har jeg kun 2 eller 3 dagvakter i uka, fordi jeg også jobber minst en kveld i uka og hver 3.helg.



Og glad er jeg for det! For dette morgenrushet er ikke akkurat behagelig... Det krever god planlegging kvelden før hvertfall! Alle sekker må pakkes, alle klær legges frem både til ungene og meg selv. Og min mann har oppgaven å smøre matpakkene. Ikke mye som skal gå galt når man starter på jobb 07.30! Men når man har verdens beste jobb er det jo verdt det! :))

Foreløbig har kun den eldste aktivteter på ettermiddagen, (heldigvis :D) Ho har gått på dans siden i høst, ski på vintern og fotball nå fra våren til sommern. Tanken på at alle 3 snart har et par aktiviteter hver, tru jeg ikke jeg orker å tenke på enda! hehe :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar