lørdag 25. juni 2011

Kort om meg

Først vil jeg si: velkommen til min nye blogg!! Siden dette er det første innlegget på bloggen, vil jeg starte med å fortelle litt om meg. Jeg er trebarnsmor og bor i et koselig småbruk ute på landet :) Jeg utdanner meg til Helsefagarbeider, og innen året er omme er jeg ferdig :) Ihvertfall med praksisen, så får fagprøven komme når den kommer! Omsorgsjobben er den beste jobben jeg noengang har hatt, og jeg stortrives.

Jeg har skrevet blogg før, men det stoppet opp. Har undret litt over hvorfor. Tror kanskje jeg synes at bloggen ble for lite om meg, men mest om mine barn og alt anna rundt meg. I denne verden blir det fort slik at alt må være så perfekt og flott, at vi kanskje glemmer hvor viktig det er å få frem hvordan vi egentlig har det. Det har jeg tenkt å prøve på nå!

På førsteplass i hjertet mitt er såklart familien min. Mine nærmeste består av mine barn, min mann, min søster, min mor og min far. De er såklart den viktigste brikken i livet mitt! Så kommer såklart resten av familien, og venner (her må syklubben full pupp nevnes :)!

Sang og musikk er en viktig del av mitt liv, det kommer du til å få høre mye mer om dersom du følger med på bloggen min :) Jeg er også veldig glad i dyr, og har en hund, to katter og en kanin! Ønsker meg veldig en hest eller to når ungene har blitt større.

Det var det viktigste, da sees vi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar