tirsdag 28. juni 2011

Tenkende...

Jeg jobber i kommunen, og går i vikariater med ca. et halvårs varighet. Det innebærer jobbsøking 3 ganger i året, fordi sommeren kommer utenom. Nå står jeg nok en gang mellom to vanskelige valg, to jobber jeg er så innmari glad i: demensavdelingen og tjenesten for funksjonshemmede. Beste jobbene i hele verden!!!

Man kan vel tenke til hodet omtrent detter av ;) Ettersom det er ganske stor forskell på stillingstørrelsene jeg har fått tilbud om, blir jeg nok nødt til å velge den høyeste som er 80%. Kan jo fortsatt ta noen ekstra vakter i tillegg da, så man ikke uteblir helt på den andre plassen. Også er det jo bare et halvår i første omgang.

I Tjenesten For Funksjonshemmede har jeg jobbet deltid i 4 år, tydeligvis trivdes da :) Jeg har jobba mest med unger, men også noe med eldre. En fantastisk jobb, og jeg har blitt så glad i de brukerne der.

På Demensavdelinga har jeg snart jobba i 1 år, også en fantastisk jobb! Jeg har lært så ufattelig mye! Utrolig interessant felt, demens er jammen meg mye å forstå seg på! Aldri kjedelig og ingen dag er lik.

                                                                      bilde fra nrk.no

                                                                    bilde fra cbchs.org.au

Godt å endelig ha funnet en jobb man kan bli gammel i, det er hvertfall sikkert! Bare synd kommunen er så innmari blå på sine faste stillinger, at man må gå i disse vikariatene til man ser mannen med jåen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar