lørdag 2. juli 2011

En gammel tradisjon...

Før i tida var det helt vanlig å ha seng på kjøkkenet! Ganske koslig det synes jeg! Meeen, ikke plass på kjøkkenet mitt til det - sku gjerne bytta ut bar-løsninga med ei seng istedet! Så da ble det seng på stua! Var noen gamle hus som hadde det også før i tida! Jeg falt for denne senga på Ikea:

Den heter "Meldal" som passer bra siden mine røtter er derfra!

Også var det jo hjerter på den da... og jeg er svak for hjerter!

Interiøret i huset mitt er preget av hjerter i alle rom...

2 kommentarer:

  1. Herlig med ei seng på stua! Den dagen vi kjøper oss eget hus, hvis det passer inn og greier, da ønsker jeg meg også ei dagseng på stua med masse puter...skikkelig koseplass da! :)

    SvarSlett
  2. ....forresten...når det hjalt spørsmålet ditt, tror jeg jammen ikke jeg kan hjelpe deg...veit ikke om det finnes noen slik oversikt her på blogspot, jeg...? Hmm....

    SvarSlett