torsdag 15. september 2011

Antall visninger...

Siden jeg begynte med denne bloggen har den hatt:

6000 visninger

Akkurat no sitter jeg bare her som en uttygd tyggis føles det ut som... Emil herja bare verre i natt, også oppatt for å få Henriette på skola. Og i skrivende stund legges det golv på vaskerommet, så må være tilgjengelig om det sku være noe jeg kan hjelpe til med! Prøver å holde meg våken :-D
Har senvakt i dag, håper på en rolig og behagelig vakt uten store sprell :0)

Andrine skal feire sin 5 årsdag med 5åringer her på søndag, så lørdag har jeg tenkt å forberede til det! I tillegg blir det vaskeromjobbing på Henning stort sett hele helga... Og det vil si alenemorjobb på meg, men det er helt greit for å bli ferdig med dette "evighetsprosjektet" no kjem snøen snart.... :-0

over og ut fra sofakroken!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar