fredag 9. september 2011

Og her er "hemmeligheten" jeg har hatt i hele 5 MND!!

Endelig er det helt offentlig publisert! De som er venn med pubens venner på Facebook har vel sett det der allerede! Jeg er den nye vokalisten og tar over for min søster Vibeke fra julen 2011!

Jeg og Vibeke har spilt sammen i band før, vi debuterte begge i Kviknegutta. Jeg var 16 år da jeg hadde min første spillejobb med dem (stand in for min mor)
her er et bilde fra bandet Freak Magnet i 2005:


Vi fikk erfart at livet i band er ikke bare en dans på roser!!
Men vi hadde mye morro også!


Jeg prøvespilte med Pubens Venner i April 2011, og det ble full klaff kan man si! Jeg fikk bestått :-D og kjemien mellom meg og bandmedlemmene stemte kjempebra!! No glede jeg meg til å øve med dem en gang i uka og en spillejobb no og da! Nytt for meg er at jeg nå ska spille gitar i bandet i tillegg til at jeg skal synge, jeg har aldri vist meg offentlig med gitar før - så det blir noe nytt!


Tusen takk Pubens Venner for at dere ville spørre meg om å bli med! Og glad er jeg for at vi passer så bra sammen! Dere er en knall gjeng som jeg trives kjempegodt med, gleder meg til mange livlige kvelder sammen med dåkk!


Tage Håseth på elgitar, Bjørn Måntrøen på bass, Ole Martin Rønning på orgel og Tor Arne Reinertsen på trommer!


Pubens venner


Jeg ønsker min elskede søster lykke til med sin nye artist karriere! LOVE YOU FOREVER - FOREVER IN MY HEART!!



To be continued...

3 kommentarer:

  1. GRATULERER DA :-) Så er det flere også som har vært med og delt denne hemligheten med deg. Nå er endelig bomben sluppet. Dette blir supert og tenk at du også kan å spille trekkspill :-) Det kommer du ikke unna. Du må nok trø til med Resdalsvalsen for å hedre slekta di ;-) LYKKE TIL... Jeg kommer og digger deg/dere :-)

    SvarSlett
  2. Enig med mamsen - Tjo å hei å hæla i taket mæ Piggsvinskinnet og Husmannspolka! :))

    SvarSlett
  3. Tru vi lar trekkspillet ligge jeg gitt... hvertfall i 20 år til :-D

    SvarSlett