onsdag 7. september 2011

Ut med sommer - inn med høst!

Det var på tide med forandring i stua!

Sommer

Høst


Jeg har alltid likt høsten, og det er nok fordi det går mot jul - som er den koseligste høytiden jeg vet! Krysser fingrene for at vi slipper den sprengkulden vi fikk November i fjor... den kan jeg godt vær foruten!

I dag er det bare to uker til Andrine fyller 5 år! Og i dag kom det noe i posten som jeg har bestilt (ikke albumen, men noe anna spennende) Følg med følg med :)


Hilsen Annette

3 kommentarer:

  1. Åh! Du har så mange fine gardiner hele tida, Annette! Hen får du tak i dem hen? Syr du sjøl ell kjøpe du ferdigsydde?

    SvarSlett
  2. Kjempe fine gardiner!! :) jeg å vil ha sånne!!!

    SvarSlett
  3. Jeg har ørten gardiner ja... alle er kjøpt på KID interiør! Hvis jeg går inn der, da blir det gardiner! Dem har så mye fint! Og billig ikke minst!

    SvarSlett