mandag 12. september 2011

Livet på Tynsets Tangerudbakken!

Livet på Tynsets tangerudbakken!


Nå er det faktisk 4 år siden jeg begynte i deltidsstilling på Litun! Og det var ingen tvil om at disse menneskene traff meg midt i hjertet. Det var da jeg skjønte at det var innen omsorg jeg ønsket å jobbe. Jaja, da måtte jeg bli 26 år før jeg skjønte det!!
"Gleden er så stor og sorgen er så trist! Det har vår bror og søster alltid visst"
Er det ikke herlig å komme på jobb når noen kommer løpende mot deg og gir deg en god klem?? Jo det synes hvertfall jeg!! Hvis du har en dårlig dag, glemmer du fort det!
Utfordringer i fleng! Jeg har lært ufattelig mye både om andre og meg sjøl. Trivdes har jeg ihvertfall gjort! I August ble jeg kjent med 6 nye beboere, gleder meg til å følge de videre! Det tar tid å bli kjent med alle rutiner, og snodige ting og tang! Artig er det at ingen dag er lik, og vi lærer stadig mer og mer av disse herlige menneskene.
Spennende - interessant - koslig - givende


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar