tirsdag 16. august 2011

Dagens oppdatering!

3082 lesere i skrivende stund :) kjempekoslig at dåkk stikk innom bloggen min!! Jeg er nå inne i min siste uke i Hjemmesjukepleien, håper det blir ei og anna ekstravakt i høst/vinter så jeg får hilse på alle igjen! Har blitt godt kjent med alle, og lært mye!

Neste halvåret skal jeg tilbringe i 80% på Litun, med noen innslag på AD regner jeg med! Synes det er ok å jobbe 100% ettersom jeg jobber turnus, både sent - tidlig og hver 3.helg. Det blir godt å ta fagbrevet om noen mnd, og det er godt å endelig ha funnet ut hva man virkelig vil jobbe med! Helse og omsorg er toppen!!


Bildet er fra fjelltur på Kvikne i sommerferien
Jeg (med halsbetennelse :-o) Tante Inger, Mamma, Andrine og Henriette på Kaltberget!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar