onsdag 31. august 2011

Mimring og fotobok...

Jeg driver med et stoooort prosjekt, lager fotobok til Andrines 5 årsdag (bilder fra 0-5 år).... helt syyykt mye bilder. Plukka ut kun de viktigste - og det ble 500 bilder... altfor mange til å få plass! har mange tusen bilder! Og rett som det er dukker det opp "hull" som følge av datakræsj... sorgen var stor når jeg oppdaga at Emil sin første jul var borte vekk :-( men HELDIGVIS har jeg 2 foreldre som har spart på bilder jeg har sendt på epost! Og svigermor hadde over 70 bilder fra den julaften, da ble gleden STOOOR ja!! Fortsatt er det noen bilder jeg leter etter som jeg frykter er tapt. Men utrolig hva som kan spores opp igjen når jeg har sendt bilder til flere! Så det ska jeg hvertfall fortsette med!

 
Mimring fra sommern 2009


2 kommentarer:

  1. Her var Henriette veldig lik Stine da hun var på samme alder! :))

    SvarSlett