tirsdag 9. august 2011

Slipping through my fingers...

Denne sangen abba har satte seg i hjertet mitt etter jeg så mamma mia filmen første gangen, den scena da mamman sku gifte bort jenta si var såååååå fin!!

Schoolbag in hand, she leaves home in the early morning
waving goodbye with an absent-minded smile
I watch her go with a surge of that well known sadnessand and I have to sit down for a while
the feeling that I'm losing her forever
and without really entering her world
I'm glad whenever I can share her laughter
that funny little girl

Slipping through my fingers all the time
I try to capture every minute
the feeling in it slipping through my fingers all the time
do I really see what's in her mind
each time I think I'm close to knowing
she keeps on growing
slipping through my fingers all the time


Her om dagen begynte jeg å tenke på at dette er det siste skoleåret Henriette har en fridag i uka, jeg som igrunn har syntes dette har vært ukas "tøffeste" dag når jeg har alle tre hjemme. Neste høst har ho skole 5 dager i uka, og jeg har bare de to minste hjemme en dag i uka. Det blir vemodig uansett hvor tøft det har vært.



Plutselig synes jeg de blir store så altfor fort!
Og da er det vel vanlig å tenke om man nøt tiden nok,
om man gjorde nok,
når man var som mest sliten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar