søndag 7. august 2011

Gratulerer!!!

Gratulerer lillesøster Vibeke og Børge med forlovelsen 06.08.11!
Dåkk er det perfekte par – dåkk er nydelig sammen og utfyller hverandre perfekt! Vibeke du har vært i livet mitt siden jeg var 6 1/2 år, og jeg er så innmari glad i deg! Børge, velkommen ska du vær inn i familien vår, du er ekte - varm og snill og du passer som hånd i hanske til Vibeke!  Vi har blitt veldig glad i deg! No ska dåkk vær sammen - og det er jeg veldig glad for!

Frida med hjertet i hånden hadde et utsagn jeg har kjent meg godt igjen i: “kjærlighet er hardt arbeid!!” Det er det virkelig, det er gode dager – og det er onde dager. Men størst av alt er KJÆRLIGHETEN!! Og jeg er sikker på at det valget dere nå har tatt, er et helt riktig valg og at dere har livet foran dere sammen!

Lykken vil bare vokse og gro når dere bruker styrken av å være to J
Lykke til videre!

3 kommentarer: