torsdag 18. august 2011

Se min første dag i ny barnehage :)

-Mamma, hvorfor ska du egentli vær med meg i den nye barnehagen i dag?? Du kan jo bare dra på jobb, jeg er jo ikke sjenert jeg!!

Måtte flire for meg sjøl, i bilen på tur til barnehagen...


-Ååå det er så morsomt her! Så mange nye leker!!
Ta bilde av meg oppå båten!


Solstråla vår fant seg veldig fort til rette, måten 5-åringene tok imot Andrine på synes jeg var rørende. De tok ho med hit og dit, viste ho alle mulige ting, og sammen sprang de hit og dit så håret flaksa :) Jeg følte meg en smule overflødig på sidelinja... Men bra er jo det! De blir 4 jenter og 3 gutter på 5 år i avdelinga. Sammen ska dem forberedes til første skoledag, være med i førskoleklubb og være størst i barnehagen!

Her er ho og en av de nye vennan på huska, de fniste og koste seg, begge i lik rosa regndress :)


På badet hang det en Andrine-kopp :)


Det er klart at det kan være risikabelt å bytte barnehage når det kun er att ett år før skola begynner. Men man kjenner sin egen unge best, og jeg er glad jeg stolte på meg sjøl. Ho er utadvendt, glad i å møte nye folk, uredd, har lett for å bli kjent med nye folk og jeg tørs påstå at ho er morsom å være sammen med :) Og vi kjem til å spare tid på kjøring til og fra barnehagen ---> bedre tid og mere tid sammen!

4 kommentarer:

  1. Skjønnte at dette ville gå bra :-) Andrine er en egen rase hun :-) Klem

    SvarSlett
  2. ;,,,,) Vrææææææl!!! snufs snufs!! ;,,,,) Så fint! Vibeke/Lillesøster!

    SvarSlett