tirsdag 2. august 2011

Gitaren min

Her er den nye gitarn min, en Morgan gitar! Har spilt på den en måneds tid nå og er ganske fornøyd med den! Spilte en del gitar alene på jenterommet for mange år siden, men så ble det bare ikke noe mere av det! Trudde aldri jeg skulle ta opp igjen gitarspillinga heller... helt til noe hendte meg i år ;) og nå sitter jeg altså her med ny gitar...

Jeg valgte svart, fordi det passer godt til gult:


Lurer du på hvorfor det?
 -og lurer du på hvorfor jeg har investert i gitar?

Da får du vente litt til - så skal du snart få vite det.... Jeg gleder meg veldig og bobler snart over av å ikke rope det ut!!!

Heng med da vel ;)

2 kommentarer:

  1. Videohilsen fra tante Inger: http://www.youtube.com/watch?v=PIA_U96UH8M&feature=related

    "Min gitarr" lyrics:
    Gitarren har jag haft
    Sen liten grabb jag var
    Det är min allra bäst skatt
    Och den vill jag http://lyricstranslate.com ha kvar
    Ja, min gitarr
    Ja, min gitarr

    För varje dag som gått
    Jag strängarna har smekt
    Och glada melodier
    På gitarren fram jag lekt
    På min gitarr
    Ja, min gitarr

    Ja, min gitarr, en trogen vän
    Som jag har haft sedan längesen
    Dess spröda ton är ej bisarr
    Men det finns glädje i min gitarr

    Gitarren är mitt allt
    Gitarren är mitt stöd
    Det ger ej mycket pengar
    Inte mer än dagligt bröd
    Ja, min gitarr
    Ja, min gitarr

    Den gammal är och nött
    Och inte vacker alls
    Men det är skönt att lägga
    Sina fingrar om dess hals
    På min gitarr
    Ja, min gitarr

    Ja, min gitarr, en trogen vän
    Som jag har haft sedan längesen
    Dess spröda ton är ej bisarr
    Men det finns glädje i min gitarr

    För varje dag som gått
    Jag strängarna har smekt
    Och glada melodier
    På gitarren fram jag lekt
    På min gitarr
    Ja, min gitarr

    Ja, min gitarr, en trogen vän
    Som jag har haft sedan längesen
    Dess spröda ton är ej bisarr
    Men det finns glädje i min gitarr

    SvarSlett
  2. Lengste kommentaren jeg har fått noengang, men takk tante :-D

    SvarSlett